dijous, 5 de març del 2009

Educació en Comunicació

Hola a tots, sóc estudiant de 4rt de Psicologia. Em vaig matricular a aquesta assignatura, perquè buscava maneres de superar crèdits. I, sincerament, em vaig posar a buscar assignatures d'altres carreres. Vaig trobar aquesta, interessant. Com li deia al Xavier en l'email que li vaig enviar (tot tenint un munt de dubtes!) li vaig exposar els meus motius pels quals he escollit "Educació en Comunicació". Ben bé no sé què vol dir aquest terme, però estic segura que m'ajudarà a entendre una mica més el món de l'educació.

Aquest any, és curiós, totes les assignatures que tinc estan relacionades amb dos mons de la psicologia que més m'interessen: l'educació i la familia.
Suposo també que els coneixements adquirits al llarg del quadrimestre amb vosaltres m'ajudarà a seguir la meva feina, a un centre d'equinoteràpia (teràpia amb l'ajuda de ponys), per nens discapacitats. Els quals reben una educació, que deu ser ben diferent a la resta.

Espero avui acabar de resoldre aquests dubtes de què és exactament el que treballarem en aquesta assignatura, no presencial, però que segur que mitjançant el blink aprendre'm molt!

Gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada